اسلایدجهاد کشاورزی

بهبود فرآیندهای وزارت جهاد کشاورزی با استفاده از ظرفیت کنشگران بخش‌های دولتی و غیردولتی

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مراد محمدی در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، بر شناسایی و احصای خدمات سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها با برگزاری نشست هم‌اندیشی الزامات و آسیب شناسی خدمات دولت الکترونیک تأکید کرد و گفت: برای ارائه هرچه بهتر خدمات، باید الزامات و چالش‌های پیش رو شناسایی و راهکارهای لازم اتخاذ و از ظرفیت تمامی کنشگران بخش‌های دولتی و غیردولتی در مهندسی فرآیندهای وزارت جهاد کشاورزی استفاده شود.

وی شناسایی خدمات وزارت جهاد کشاورزی را در راستای ارائه خدمات الکترونیک و رضایت ارباب رجوع ضروری دانست و گفت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی الزامات و آسیب‌شناسی خدمات دولت الکترونیک به منظور شناسایی و احصای خدمات وزارت جهاد کشاورزی در سطح ستادی و سازمان‌های تابعه ضروری است.

محمدی با بیان این که این نشست در استان فارس و سایر استان‌ها به منظور شناسایی خدمات وزارت جهاد کشاورزی در سطح استان مطرح و فرصتی برای رفع ابهامات و پرسش‌های ارائه دهندگان خدمت در سطوح استانی است، ابراز امیدواری کرد که در حوزه خدمات و مهندسی فرآیندها از ظرفیت تمامی کنشگران در بخش‌های دولتی و غیردولتی استفاده کنیم و با نظرخواهی و پذیرش انتقادات سازنده در مسیر ارائه خدمات به بهره‌برداران و بهبود فرآیندها گام برداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در این نشست، به ارائه رهنمودهایی در حوزه خدمات و اهمیت مرکز نوسازی و تحول اداری در خدمات سازمان جهاد کشاورزی استان وزارت جهاد کشاورزی پرداخت و گفت: تمام اقدامات ما باید در زندگی مردم قابل لمس باشد و باعث رضایتمندی ذی‌نفعان شود.

مجتبی دهقانپور افزود: اگر ساده‌سازی فرآیندها و تفکیک وظایف انجام شود، تحولات ساختاری حتی منجر به رضایت بهره‌برداران بخش کشاورزی و حتی همکارانی که خدمات را ارائه می‌دهند، می‌شود.

وی ادامه داد: در نشست‌های وبیناری که با حضور کلیه سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها برگزار می‌شود، به دنبال ارتقای رضایت کشاورزان هستیم که در نهایت رضایت سایر ذی‌نفعان را به همراه خواهد داشت.

بنابر این گزارش، در این نشست، خانم همتی رئیس گروه دولت هوشمند سازمان اداری و استخدامی کشور، علیرضا واحدی‌پور قائم مقام رئیس سازمان و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، شفیعی قصر رییس گروه بهبود روش‌ها و اصلاح فرآیندهای مرکز نوسازی و تحول اداری، علیرضا افشارمنش مدیر حوزه ریاست و فریده کبیری رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ پیش از این دیدار، نشست سراسری هم‌اندیشی الزامات و آسیب‌شناسی خدمات دولت الکترونیک در چارچوب اجرایی کردن بند (ج) تبصره ۷ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و آیین‌نامه اجرایی آن در خصوص ارائه خدمات از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، برخط کردن استعلامات، بازنگری خدمات شناسه‌دار و شناسایی و احصای خدمات باقی مانده، در استان فارس با حضور مسوولان استانی و روسا و کارشناسان گروه نوسازی و تحول اداری سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها همزمان با سراسر کشور به صورت وبیناری برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا