اسلایدجهاد کشاورزی

هنر روابط عمومی، اشراف کامل داشتن بر تمام ارکان بخش کشاورزی است

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر هوشنگ محمدی، معاون توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی در دومین روز همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک حماسه آفرینی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بخش کشاورزی با ۴.۲ میلیون نفر بهره‌بردار در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرینی می‌کند و شاخص‌ها را تغییر می‌دهد.
وی با بیان اینکه بخش کشاورزی تنظیم‌کننده سفره مردم است، گفت: تولیدکنندگان بخش کشاورزی به معیشت و غذای مردم توجه ویژه دارند.
دکتر محمدی با بیان اینکه تولید محصولات کشاورزی به ۱۳۰ میلیون تن در سال رسیده است، ادامه داد: روابط عمومی باید دستاوردهای بهره برداران را در جهاد تبیین به درستی بیان کند، ما مسئول تبیین دستاوردهای تولیدکنندگان هستیم نه مسئولان.
وی با اشاره به اینکه ، بیش از ۹۲ درصد عرصه تولید در بخش کشاورزی در اختیار بخش خصوصی است، گفت : ۱۵۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اسفند ماه در کشور انجام شده که ما آن را اطلاع رسانی می‌کنیم و تولیدکننده آن دولت نیست.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه قدرت تبیین روابط عمومی باید بیش از پیش تقویت شود، خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی بسیار گسترده است و تبیین تمام بخش‌های آن هنر روابط عمومی است.
دکتر محمدی روابط عمومی را هنر هشتم دانسته و عنوان کرد: هنر مدیر روابط عمومی این است که بتواند تمام مسائل را با هم مدنظر قرار دهد و تمام حوزه‌های کشاورزی را در نظر بگیرد. همچنین روابط عمومی باید بتواند از ابزار اقناع برای افکار عمومی و مدیران خود استفاده کند.
وی با بیان سابقه خود در بخش روابط عمومی ادامه داد: روابط عمومی به معنی روابط انسانی است. به فرموده مقام معظم رهبری ما ملزم به جهاد تبیین هستیم و جهاد تبیین برای افکار عمومی و آحاد جامعه است.
معاون توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی افزود: روابط عمومی باید برای خود برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد و تلاش‌های کشاورزان را از طریق فیلم، عکس و گزارش‌های تصویری برای افکار عمومی تبیین کند.
وی ادامه داد: باید بین روابط عمومی‌های سازمان‌ها حس رقابت ایجاد شود؛ تمام تلاش ما در دولت سیزدهم بر این بوده و هست که نشان دهیم در امنیت کشور مؤثر هستیم.
دکتر محمدی بیان کرد: اقتدار غذایی کشور در دست وزارت جهاد کشاورزی و بهره‌برداران است و سند امنیت غذایی با تکیه بر دانش بخش کشاورزی در شورای انقلاب فرهنگی منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا