اسلایدتعاون روستایی

برنامه‌ریزی کشت قراردادی پنبه در سطح ۱۰۰۰ هکتار باشرکت ساوین تاب

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، کاوه حسنی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایران با اعلام این خبر گفت: در سال‌جاری قراردادی درخصوص تأمین ۱۰۰۰ تن پنبه محلوج با شرکت ساوین تاب منعقد کردیم و مقرر شد این میزان محصول ازطریق اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید استان کرمان تأمین و به شرکت ساوین تاب ارسال گردد که این امر هم اکنون در حال انجام می‌باشد.

وی درخصوص ادامه روند همکاری با شرکت ساوین تاب افزود: با توجه به کیفیت مطلوب پنبه ارسال شده، شرکت موردنظر درخواست مشارکت در قالب کشاورزی قراردادی در سطحی به وسعت ۱۰۰۰ هکتار در استان‌های کرمان، گلستان و کرمانشاه داشته که رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایران به برنامه‌های پیش‌رو درخصوص تولید پنبه اشاره و عنوان کرد: از آنجا که سیاست اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی، افزایش بهره‌وری بوده و هدف ما ارتقاء کیفی و کمی تولید است، درنظر داریم در سال آینده با برنامه‌ریزی دقیق و فنی از ارقام نوین بذر پنبه با عملکرد و بهره‌وری بالا استفاده نماییم. از این‌رو به منظور کاشت و برداشت از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات روز دنیا استفاده خواهیم کرد و یک کشت کاملاً مکانیزه خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا