حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4525 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نشست خبری مدیرعامل بانک کشاورزی در خراسان شمالی
13 دی 1399 - 19:42
شناسه : 5815
11

دکتر روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل  بانک کشاورزی به‌همراه دکتر خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در پایان سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی قبل از ترک استان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل  بانک کشاورزی به‌همراه دکتر خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در پایان سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی قبل از ترک استان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست خبری که با محوریت دستاوردهای سفر دو روزه به این استان برگزار شد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تصمیم‌گیری هیأت همراه، استاندار و مدیرعامل بانک کشاورزی ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای خراسان شمالی مصوب شد.

براساس این گزارش، این تسهیلات با محوریت زنجیره انگور، گوشت قرمز و سفید، زعفران و نوغانداری مصوب شده است و مدیرعامل بانک کشاورزی نیز اعلام کرد این بانک برای تأمین اعتبار به منظور اجرای طرح‌های کشاورزی از جمله ایجاد و توسعه گلخانه‌ها، طرح فراز در تاکستان‌ها، نوغان‌داری، مکانیزاسیون و … هیچ محدودیتی ندارد.

این گزارش می‌افزاید، دکتر خدارحمی در ادامه این سفر، خراسان شمالی را به قصد مشهدالرضا ترک و پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.