اسلایدجهاد کشاورزیگزارشیادداشت ویژه

سپردن سکان شرکت شهرک‌های کشاورزی به مدیری جهادی و توانمند

مراسم تکریم مدیرعامل سابق و معرفی سرپرست جدید مدیریت شرکت شهرک‌های کشاورزی در ابتدای هفته جاری برگزار گردید.

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی) این مراسم با حضور دکتر بهرنگ نجاتی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل حوزه وزارتی، دکتر کریم ذوالفقاری، رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع وزارتخانه، دکتر علیرضا بزرگی، مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های کشاورزی، دکتر پیمان اسکندری، سرپرست جدید شرکت شهرک‌های کشاورزی و اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت و در محل سالن جلسات شرکت شهرک‌های کشاورزی برگزار گردید. در این مراسم دکتر علیرضا بزرگی طی سخنان کوتاهی گفت: خدا را شاکرم که  این توفیق را داشتم که برای اعتلای بخش کشاورزی در راستای توسعه شهرک‌های کشاورزی قدم‌هایی با کمک همکاران خود در شرکت برداریم. در این مسیر مدیران استانی، وزیر و معاونین آن و همچنین روسای سازمان‌های استانی وزارت جهاد کشاورزی کمک شایانی داشتند. برای جناب آقای اسکندری که از مدیران موفق وزارت جهاد کشاورزی هستند نیز آرزوی توفیق دارم.

در ادامه جلسه دکتر کریم ذوالفقاری، رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: دکتر بزرگی از مدیران توانمند استان تهران می‌باشند و در سازمان نظام مهندسی و همچنین در ستاد اجرایی فرمان امام زحمات زیادی متقبل شده‌اند. اولین پروژه‌ای که شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور بر آن مدیریت کرد در سال ۸۸ انجام شد. انشاالله دکتر اسکندری با تعامل سازنده‌ای که با پرسنل با تجربه‌ای که در شرکت هستند؛ خواهد داشت، بتواند قدم‌هایی بهتر بردارد و برای ایشان آرزوی سربلندی دارم.

سپس دکتر بهرنگ نجاتی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل حوزه وزارتی نیز سخنان ذیل را بیان کرد: اینجانب مسرورم که به مناسبت تودیع و معارفه در خدمت مدیران شرکت شهرک‌های کشاورزی باشم. باتوجه به تکالیف و ماموریت‌هایی که اسناد بالادستی و قوانین بر عهده شرکت شهرک‌های کشاورزی گذاشته است، تأمین بخش مهمی از امنیت غذایی کشور بر عهده این شرکت می‌باشد. با توجه به وضعیت نامناسب منابع آبی کشور، افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی، استفاده از تکنولوژی‌های روز، تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی و… با تلاش شما عزیزان در شرکت شهرک‌های کشاورزی میسر است. یکی از شاخص‌های مهم توسعه در کشور، مدیران کشور است. مدیران مشغول به خدمت، مبین نگرش دولت به معنای مدیریت کشور می‌باشند. امیدوارم که با حضور دکتر اسکندری، اقدامات خوب گذشته تداوم یابد. انتظار وزیر محترم، جلب سرمایه‌گذار به ویژه سرمایه‌گذار خارجی در این بخش بسیار مهم بخش کشاورزی کشور است.

در بخش پایانی این مراسم دکتر پیمان اسکندری، سرپرست جدید شرکت شهرک‌های کشاورزی نیز طی سخنانی گفت: شرکت شهرک‌های کشاورزی تنها شرکت توسعه‌ای وزارت جهاد کشاورزی است و یکی از شرکت‌های مهم در بحث تأمین و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در حوزه گلخانه‌ای و شیلاتی و دامپروری می‌باشد. در برنامه هفتم توسعه به شرکت شهرک‌های کشاورزی اشاره شده و ایجاد ظرفیت برای دستیابی به تولید ۱۰ میلیون تن محصولات گلخانه‌ای و ۱.۸ میلیون تن محصولات شیلاتی برعهده این شرکت قرار داده شده است. در نقشه راه نیز به توسعه کشت عمودی و شهرک‌های گلخانه‌ای در نقاط مختلف کشور اشاره شده است. در این راستا به حمایت وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های مربوطه احتیاج داریم و امیدواریم در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت چهاردهم و وزارت جهاد کشاورزی موفق شویم، زیرا این شرکت نقش مؤثری در اقتصاد، اشتغال و ثروت آفرینی در بخش مهم و زیربنایی کشاورزی کشور برعهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا